Fatma_7 benim 6.haftada başladı bulantılarım şuan hafifledi 14+6yım çok şükür sadece sabah bulantım oluyor oda açlıktan gurul gurul hemen bir tost yapıyorum yağsız kaşarlı 😅 birde bulantılarıma kraker ve bitter çikolata çok iyi geldi sütlü değil ama acı bitter olucak dene istersen ☺️ birde yeme düzeni çok önemli baharat ve yağdan uzak dur akşam yemeklerini sade ve az ye faydasını görürsün ben böyle idare ettim