Selinaymurat Piyorida ne güzel maşşalah ona inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Piyorida Selinaymurat ayyy canımmm çok teşekkürler amin inşaAllah, siz de öylee🧚🏻♀️Hayırla gelsinler
Selinaymurat Piyorida kesinlikle insan heyecandan çatkıycak gibi oluyor birde kesin olsun diye biraz daha iyice bekliyoruz
Samira34 Selinaymurat aramizda bir hafta varmis sadce bir kac sorum olcak . Bebeginizi hissediyor musunuz ? Ve kac kez hissediyorsunuz gun icerisinde ?
Selinaymurat Samira34 ben hissediyorum evet tekme attıkça yani hissediyorum oda genelde akşamları yani gündüz de arada tekme attıkça
Happymother3 Selinaymurat 12. Haftada kız dedı 14. Haftada erkek gıbı dedı hftaya yıne gudıcez valla korkuyorum boyle degısınce cunku bıseye alısıyorsn tam degısıyor sızde de olan oldmu hıc bole
Selinaymurat Happymother3 yok olmadı bende ben netleşene kadar bekledim 17. Haftada öğrendim ama net olsun diye detaylıda 20.haftada öğrenince yani benimsemeye başladım
Buketkucuk Selinaymurat bana ilk ikili taramamın yapıldığı 12.haftamda %90 kız olduğu söylendi, ardından 16.haftamda kontrole gittiğimde doktorum %99 kız gördü ama detaylıda kesinleşecek 🤷🏻♀️ Biraz inatçı çıktı bizim kuzucuk
Buketkucuk Selinaymurat evet inşallah değişmez%99 dendi ama belli mi olur belki bir sürpriz yapar sıpa erkek kız farketmez ilk gebeliğim
Selinaymurat Buketkucuk o zaman yani inşallah gönlümüzdeki olsun sağlıklı mutlu huzurlu şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi de inşallah
Havva01 18+3 de öğrendim bi premsesimizin 👼🏻👸🏻olacağını ancak kontrole gitme imkanımız oldu daha öncede ogrenilebiliyor tabiki 🤷🏻♀️ 🙊
Selinaymurat Havva01 yani ama net olması için aslında bu zamanlarda gidilmesi daha iyi oluyor yani 🤗🤗