Happymother3 Selinaymurat 12. Haftada kız dedı 14. Haftada erkek gıbı dedı hftaya yıne gudıcez valla korkuyorum boyle degısınce cunku bıseye alısıyorsn tam degısıyor sızde de olan oldmu hıc bole
Esra_80_ Piyorida yaa inşallah bende haftaya gidicem çarşamba kontrolüm var 14. Haftalık olucam tam inşallah bende öğrenirim 😍😍🙏🏻Cinsiyetinşz ne peki
Selinaymurat bebegim42_ yok alakası yok onunla yani sadece zamanı oluyor bazen de emin olunamıyor ondan dolayı genelde 4 ay dolunca söylüyorlar tamamen net olarak
Selinaymurat Samira34 bende aynı zamanda öğrenmişiz şimdi ne kadar haftalık oldunuz cinsiyetiniz nedir aceba?
Selinaymurat Zeyynep bencede 17 - 18. Hafta gibi net oluyor yani bende öyle öğrenmiştim net olsun diye inşallah sağlıklı hayırlı olsun da Allah gönlünüze göre ihsan etsin
Selinaymurat Piyorida ne güzel maşşalah ona inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurat Piyorida kesinlikle insan heyecandan çatkıycak gibi oluyor birde kesin olsun diye biraz daha iyice bekliyoruz