Biirbukeet
Benim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamıştı, hem benim kilom hemde bebeğin kilosu ve suyu yerinde idi. Ve artı yememe içme çok dikkat eden biri olduğum için yaptırmıyoruz dedi. O bir ayda tabi ben kaçırdım, eşimin, görümcemin, yeğenin, eniştenin doğum günü bizim evlilik yıl dönümümüz derken 1 ay hem hazır hemde pasta börekleri fazla fazla kaçırdım🤭 Dr. Gittiğimizde ben 3 kilo almıştım bebeğinde karın çevresi 2 hafta önden gidiyordu. Tabi bir anda şok oldum ve korktum. Hemen kendime öeki düzen verdim dikkat ettim diğer ay ve bebeğin karın çevresi filan kendi haftasında devam etti. Kormayın ama çokta dikkat etmelisiniz. Riske atılacak bir durum değil. Geçmiş olsun 💐