Benim de hipoglisemim var şeker yüklemesi yaptırmadım ama açlık ve tokluk baktırdım açlığım 84 tokluğum 83 çıktı. Doktor önce şeker yüklemeye gerek yok dedi ama muayenede bebiş tombul çıkınca 2 hafta diyet verdi meyveyi bile kestirdi. 2 hafta sonra tekrar baktıracak bakalım ne çıkacak 😔 Ama zaten ben de 4 kiloya yakın doğmuşum eşim de öyle minik bir bebek beklemiyorum kendimden 🤪