Eminos123 Sena56 canim 2 gunde en az yuzde 60 en cok iki katina cikmasi lazim degerinin 2 gun sonra yine kan ver duzenli yükselmemiş sanki
Bsraao Sena56 canım bana da biraz az yükselmiş gibi geldi 2 günde bir iki katına çıkması gerekir ama inşallah sağlıklı bir bebeistir dualarım seninle
Nurbalam Sena56 canım 2 gün sonda tekrar ver mutlaka 5 gün biraz ara girmiş bir şey söylemek sağlıklı olmaz
asyahumam Benim de benzerdi beş gün arayla yükselmiş dedi doktor geç döllenme olduğu için geç göründü sıkıntı yok yani
Skn23 asyahumam sizin nasıl oldu . Benim doktorum da ya geç döllenme ya kimyasal olur dedi adetim 7. Gününde 23 le öğrendim . 2 gün sonra kan verdim 38 olmuştu yüzde 60 yüskelmişti . Doktor kanaman başlar değerlerini beğenmedim dedi