Sevo03 tavuklupilav evet oluyor afedersiniz gaz sorununuz da oluyor. VEGAFERON da kullanıyorum ben kansızlık oldugu için.
Esoo0698 tavuklupilav Ben kullanıyordum bıraktım. Kabız yaptı beni iştahımı falan kesti bıraktım bırakalı rahatım valla iştahım eskiye göre iyi en azından 🐣
tavuklupilav Srnysl He öyle mi 🙈😂 çok bilgi sahibi değilim üstünde okuduğum kadarıyla işe bütün vitaminler vardı
simaymasalim tavuklupilav Bende de aynısı oldu normal birşey sanırım siyahımsı bir renk aldı ilk başta çok sasirmistim anneme falan sordum vitamin öyle yapar dedi🤭🙈
Esra_80_ Tek ben miyim bu ilacı içemeyen 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷♀️Hap çok büyük geliyor 2 gün olacak başlayalı ama daha 2sinide içmedim içemedim🤦🏼♀️Napcam ya sıkıntı olurmu içmesem bilmiyorumda 🤷♀️
tavuklupilav Esra_80_ içeriği baya zengin bence içmekte fayda var 🤦🏻♀️ Ve evet bende ilk gördüğümde bu ne ya nasıl yutucam bunu dedim ama bol su ile mecbur içiyorum
Kevser20 Esra_80_ of bende içim kalkyor ilaç içerken sırf bu yüzden kusmalarım btmyo yutamyorum ya 😔 içmesem nolur blmyorum benmde 1 hafta oldu doktor başlaylı sadece 3 tane içe bldim