Ne yorumlar var ya saç boyattı diye bebeğini düşünmüyor mu oldu acaba yada böyle düşünenler saçlarını organik şampuan kremle mi yıkıyor hatta organik bulaşık deterjani çamaşır suyu mu kullanıyor. Hiç mi fastfood, salam sucuk vs zararlı olan birşey çekmedi canınız her yaptığınız dört dörtlük mü ? Bütün gücüyle çok yorulup ev işi yapmak da bebeğe zarar verebiliyor. Saç boyamayı eleştirip cam silmeyi ev süpürmeyi temizlik yapmayı marifet sananlar da olacaktır kişiye göre bunlar da risk. Doktoruna sormuş gerekli önlemleri alarak boyamış saçını güle güle kullan.