Myssr yorumun alnı olsa da öpsem de gerçekten. ben de şu an çok istiyorum boyatmayı psikolojik olarak ama az kaldı diyerek sabrediyorumz ama dediğiniz gibi de çamaşır suyunu sadece tuvaket banyo temizlerken kullanıyorum onda da azar azar ve burnumu ağzımı kapatıyorum çok nefes almamaya çalışıyorum deodorant zaten tamamen çıkardım hayatımdan eğer bunalır da terlersem direkt duşa giriyorum parfüm de kullanmıyorum çok nadir kullandım. boya yaptı diye insanın anneliğini sorgulayanların çoğu dediğiniz gibi her türlü kimyasal kullanıyor sanki bir tek boyada var kimyasal… ilk defa böyle yorum yapan gördüm tebrik ederimmvalla