Ayskem Eşim Ece veya beren olsun felan diyor ama ben daha yeni bir isim düşünüyorum alya gibi o yüzden çoook kararsızız 🙄
ummuhan-27 Bizde mihriban gibi klasik bir isimden lina ismine gectik son gunlerde. Sanirim lina olacak.