Herkes İpek koyuyo ya ben hiç düşünmemiştim ama kulaga hoş geliyor Bende Ayşe koymak istiyordum herkes kıskanç olur diyo ismine cekiyo karakter gercekten ilk kızıma da Zeynep koymak istedim nazlı olur dedigini yaptırır herşeye aglar dediler inanmadım ama şu an yasıyorum resmen o yüzden Ayşe isminede kararsızım