gamzen346 20. Değil de belki 28 de filan tekrar vurabilir doktor, 2. vurulduğumda kanama filan kalmamıştı, doktor tedbir amaçlı vuralım dedi, vuruldu ki bebeğim doğdu kanı negatif tüm hamileliğim boyunca vurulmasam bile olurmuş yani, ama doktorlar her ihtimale karşı vuruyorlar. Bebek negatif olunca Doğumdan sonra vurulanı vurulmadım, şimdi 2. hamileliğim sanırım 26 dam sonra yine vuracaklar her ihtimale karşı.