Bizde de var ilk bebeğimde kanamam olduğu İçin 8-9. Hafta civarı bir de 27. Haftaydı sanırım iğneyi vurdular, fakat bebeğim de kan grubu negatif doğdu, bu yüzden doğumdan sonra vurmadılar, 2. Gebelikte daha vurulmadım, sanırım 27 - 28 gibi test yapıp ona göre vuracaklar, doktorum erken vurulunca bazen indirect coombsta yanıltıcı sonuçlar verebiliyor dedi ama kanama filan varsa gebelikte erken vuruyorlar sanırım.