Aloneanqel Gulsah0 yok canım daha çok faydası varmış. Ben 20. haftdan beri yürüyorum. 32+3 olduk doktorumuz günde 30 dk yürü diyor başından beri.
Kimkibu Gulsah0 kişiden kişiye değişir.. doktorunuza danışmanız gerek mesela bana uzun süre yürümek yasak bol bol dinlenmem gerekliymiş😔
Aloneanqel Gulsah0 oluyor canım. Kalçam ağrıyor hareket edemiyorum şuan. Ama yürümek doğumu kolaylaştırıyormuş.
Ght 6.haftamdan beri yürüyorum hiç bir zararini görmedim canım çok şükür çok rahat geçiyor hamileligim korkma riskin yoksa hareketli olmak cokiyi bisey
Gulsah0 Ght riskim olduğunu söylemedi hiç bende hareketli olmak istiyorum bazen birşey olacak diye korkuyorum
Ght Gulsah0 ilk 15 hafta 6 kilo verdim o kilonun 5ini geri aldım canım henüz hamile kaldığım kiloma ulasmadim zaten çogunu 27. Haftadan sonra aldım🙈
Busraveminisi1 Gulsah0 evet bel ya da üst bacakta ağrım oluyor ama rahim bölümünün gevşemesi büyümesi de ağrıyo yapıyor
Serene001 Gulsah0 zararı olmaz faydalı ama bna doktorum pandemiden dolayı 15 dakikadan fazla dışarıda kalmam için uyardı