Kuzey61 44Kbra sağlıkla gelsin inşallah canım gönlündeki olsun inşallah bende kız istedim 2. Ti ama nasip dediğim gibi sağlıkla gelsinler yeter
Gyyildiz Bende 13 haftalik iken bir tane daha kızımın olacağını öğrendim ilk kızım 2 yaşında araları 2,5 yaş olacak sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım sezeryan olacağım muhtmelen ramazan bayramindan hemen sonra doğumum olur 39. Hafta gibi
GmzAykn Gyyildiz yaa sen erkek demiştin diye hatırlıyorum hatta yazmıştım sana hatırladınmı sana erkek bana kız geliyo demek yazdım tam tersimi olmuş 😳
KutsalAnnelik Edakuz58 Benimde kız olacak nasipse doğumda 13 Mayıs görünüyor ama kızlar erken gelir denir genelde bilmiyorum nasıl olur 😊
Gyyildiz GmzAykn bana aslında burada herkes erkek dedi ama şaşırttı bizi minik kız🤣 haftaya muayenem var iyice netlessin her şey bir kaç parça bir şey alacağımam değişir diye korkuma almıyorum
Kuzey61 Bsmlh Anneler gününde kavuşucağız inşallah canım. bir sürpriz yapıp erken gelmezse benim ki ilkinde isteğe bağlı sezaryen gününden 1 gün önce kanamam olmuştu 🙈 1 Ekim beklerken 30 Eylül’de gelmişti 😁
GmzAykn Gyyildiz bende 16 da öğrendim doktorum baya net erkek gördü fotosunu falan verdi hatta %100 dedi bakalım 20 de detaylıda tekrar gitçem hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😇