Gulenay1234 zeyzeyyyy ooo o kadar yani 😣çok geçmiş olsun bende uyuşma oldu hafif ağrı ile çok kötü değil saat ilerledikçe daha iyi oldum yani
Gulenay1234 Mlk84 geçmiş olsun canım benim de aman aman olmadı yani sabah ağrısı sızısı vardı şu an hafifledi ilk doz
Esra_Omer_21 Gulenay1234 sağolun teşekkür ederim ama dayanilmicak kadar değil ☺️Bebek için sabrediyoruz herseye🥲
Oznuryener19 Gulenay1234 Bugün yaptırdım daha birde kan verdim kan alınan yer daha çok acıdı aşının vurulduğunu unuttum bile hiç acımıyo üstüne yattım az önce unutup annem fark edip uyardı yine de ağrı sızı yok 😅
Egmisreves Ben 28 haftalığım…iki dozunu da yaptırdım ilk gün hic agri olmadi ama sonrasinda 2-3 gun kas ağrısı oldu..Hemşire hanım bana agri yaptığı zaman aşının vurulduğu yere kolonyalı pamuk surebilirsin demisti aklında bulunsun.
badecanisik Gulenay1234 belki benm ikinci gebeliğim diyedir . Sağlık ocagı yapmalıyız dedi doktorum yaptırmasanda olur dedi. 🤷♀️