Merhaba arkadaşlar . Cumartesi günü regl 2 gün gecikmesi sebebiyle test yaptım pozitif çıktı . Özel bi hastanede kan verdim . Sonucum 342 çıktı . Dün Pazartesi sağlıkocağında verdim 658 çıktı . Tam iki kat artmamış . Dün geceden beri uyku uyuyamadım yardım edin lütfen