Morvi canim kac cikti sancin ? Gitsem kesin benim de cikardi doğuma alirlardi gitmedim valla biraz rahatladim arada vuruyor sadece . Ama duzensiz olduğu icin gitmiyorum persembe 38oluyoruz cuma zaten dogum o yuzden idare etmeye caliscam bunlarla o güne kadar bakalim artik su falan gelmezse ya da düzenli artan sancim.
Sen sezeryan mi olacaktin normalde kacinci haftadaydin ?