37+4 üm yarım saat önce kasık ağrısı ile uyandım ve hala şiddetli bir şekilde kasıklarımda ağrı var. Ama öyle dakıka falan tutulacak bir ağrı değil kızlar doğum belirtisi desem sürekli bir ağrı bu neyden kaynaklı olabilir bir saat falan daha bekleyip doktoru mu arasam