ayyuzluguzel ben de geçen ay kullanmaya başladım doktorum korun demedi, Çarşamba cumartesi olmak üzere yarım yarım haftada bir tane içiyordum. 3,5 taneyi bitirdim regl olmam lazımdı dün olmadım. Kan verdim pozitif ama ne olur ne olmaz kalp atışını duymadan heveslenemiyorum.