Ben kullandim dostinex ayni sebepten dolayi, yarisini kullanmistim adetim gecikti testte silik cift cizgi cikmisti doktora mesaj attim kontrole cagirdi ama, kanda gebelik gozukmuyor dedi vajinal ultrason ile bakti yine goremedik, bir hafta sonra gel dedi bu sefer kanamam basladi, kimyasal gebelik oldugunu soyledi, oyle dustu kendiliginden, tekrar kullanmadim dostinexi, bir kac ay icinde tekrar hamile kaldim, 31 haftaligim suan