Haticeburann panik atagim anksiyetem var tedavi gordum 2 3 sene kadar once. Adet agrimda bile nasil dogurcam diye dusunen bir insandim. Hatta hamile oldugumu ogrendim sevinmek disinda ilk aklima gelen nasil dogurcam oldu. Suyum geldi yataga oturdum esime yine korkuyorum nasil dogurcam dedim hic unutmuyorum onu. Sabah 6 bucuk gibi suyum geldi sabah 11.52de dogum yaptim 😊 tabiki zorluklari var ama Rabbim yardim ediyor. Doguma yakin dogumu kolaylastiran dualari okudum. Zem zeme okuyup sanci sirasinda ictim. Sanci sirasinda bile okuyabildigim kadar dualari okudum. Bol bol dua okuyun.suan 3 aylik oldu bebegim hala nasil dogurdum diyorum ama Rabbim kolayligini veriyor. Beni dikislerim zorlamisti fazlaydi onun disinda kucagina aldiginda sanci aci bitiyor🥰 saglikla kavusun İnsallah🤲🏻🥰