Svcnbydmr Böbrek sancısı yaşayan biri olarak ve annem de böbrek taşı düşürmüştü, en çok böbrek sancısına benzer diyor doğum sancısı için, evet zordur ama dayanmıştım o sancıya da , Allah’ın izniyle epidural anestezi ile de doğum yapacağım dayanırım diye inanıyorum. Abla iki çocuğunu Epidural yaptı, çok kolay oldu diye düşünmüş hatta ilk bebeğinde. İnanmak başarmanın yarısıdır, yapabiliriz korksak da olur bence de 😬😃😅 👍🏻 🤲🏻🧿♥️