HYM 😂😂 o an çok kötü ya ben yaptım bir kaç kere en önemlisi kaynanamdaydim eltim de var eşi fln içeri pasta götürüyordum doğum günü vardı birinin pastayı götürürken oldu şok oldum geri döndüm mutfağa kardeşime yalvardım ne olur duydularsa ben yaptım de ne olur diye 😂😂😂😂😂