NeFa Meltem374141 33 haftalık olduk ve yavaş yavaş başladı Rabbim kolay doğumlar versin bi avazda doğurmayı nasip etsin 😬🤲😃
babyackgz Meltem374141 34+1 deyim iki türünden de çok korkuyorum doğumu hiç düşünmek istemiyorum o yüzden
Umksanbe Meltem374141 38+➎ çok korkuyorum ama sonra diyorum ki neyden korkuyorsun ey müslümann😂 bak şu etrafına bıdık bıdık karılar kızlar patır patır doğuruyor Suriyeliler patır patır doğuruyor senin neyin eksik maşşalah eksiğini geçtim artık fazlan bile var haydi sen bunu yaparsın diyorum 🙊😂
Ftmhmt _anne benimde isteğe bağlı sezeryandı ilk doğum bilmiyordum tabi nasıl olacağını şimdi 2. zorunlu sezeryan başıma gelen değilde ameliyathaneden cıkamazsam diye korkuyorum
Melike145334 _anne sezeryanda kolay değil ağrısı vs ama psıkolojık olarak ınssnın sancı cekmeyıp rahatça doğuma girmesi rahatlatıcıdır diye düşünüyorum
prensmusta Meltem374141 cuma günü sezeryan doğumum var ve hiç korkmuyorum,yada cahil cesareti var,başıma ne geleceğini bilmediğim için😬😬
prensmusta Meltem374141 ben hep çocuğumu düşünüyorum,sonunda ona kavuşmak var diye başka hiç birşeyi düşünüyorum,zaten anneliğin doğasında var cefakar olmak,Rabbim izin verdiği sürece çocuğumuz için her acıya dayanırız inşallah 🤗🤲
Umksanbe Meltem374141 diyorum diyorum ama bakalım o gün neler olacak ama kendimizi etkilelememekiyiz bence çünkü elbet o bebek ordan çıkacak 😊😂 üzülmeye korkmaya gerek yok
1PrensAnnesi Meltem374141 ilk çocuğumda başıma gelecekleri bilmemek hem korkutucu hem cesaretlendiriciydi yani bilmediğim bişeyden neden korkayım ki diyor bi yandan da çok ağrır mı ki diyip kalıyodum bunda başıma gelecekleri bildiğim için hem çok rahatım hemde bu sefer ağrısı farklı olur mı diyip kalıyorum aslında korku değilde sanki bi ikilemdeydim hep🤷🏻♀️
1PrensAnnesi Meltem374141 o zaman hiiiç korkma nasılsa bilmediğin bişey 🙂 belkide çok yüksek bi ağrı eşiğin var hiç bilmiceksin
Meltem374141 Umksanbe kesinlikle biz aglasakta kendimizi ordan orayada vursak mecbur bellide ondan bu rahatlik😂
Reyyhan Meltem374141 var 33+0 2. Dogumum olacak nasipse korkuyorum sezrryandan da normalden de korkuyorum epidural yapacam nasipse ama yine de o süreç tedirgin ediyor beni 🤦♀️