Dnacar83 ben de birşey sorucam bende de gebelik şekeri çıktı bugün kontrole gittim salıya kadar tekrar takip et olmadı insüline başlarız dedi 25 haftalığım bugün iki tokluğum biri 170 biri 155 çıktı suyum da faZla erken doğum düşük ölüm yazıyor nette korkuyorum sizce bu bilgiler doğru mu ve siz kaç haftalıksınız korkarak yaşıyorum her gün