Dnacar83 aslında yapılması gerekli tabi. Beni dahiliyeye yönlendirdi o önce diyet verdi ölçüm yaptım açlık tokluk ama düşmüyordu az yediğim halde düşük dozda insülin verdi yine düşmedi. Şimdi sabah akşam 6 doz vurup yediklerime dikkat edip diyet yapıyorum. 3 ara öğün 3 ana öğün besleniyorum. Diyabet hemşiresi diyet listesi verdi dikkat etmeye çalışıyorum elimden geldiğince 140-160 arası tokluk olması iyi dedi o şekilde dengelemeye çalışıyorum. Yani zararlı birşey değil aksine kontrol altına almış oluyorsunuz.