Dlnugurlu Merhaba güzel annelerim Bebek arabası bakıyorum fakat kullanışlı portatif çok fonksiyonlu bütçeyede uygun olsun istiyorum önerisi olan var mı ?
alenrenas1 Dlnugurlu bütceniz ne kadar bilmiyorum ama ben ınglesina zippy pro aldım gayet kullanıslı ve güzel
Quebonita Bende lorellinin felicia modeli var kabin modeli olarak geçiyor baston araba, ayak örtüsü var oldukça kalın, altındaki sepeti geniş ve tekerlekleri oldukça sağlam. Ben memnunum👍🏽
Buketkucuk Dlnugurlu marka olarak bakmadım hiç marka takıntımda yok kaliteli olsa yeter ama kabin boy almayı düşünüyorum çünkü uzun ömürlü ve kullanışlı katlanışı falan aşırı pratik uygun da fiyatlı
Oysul Dlnugurlu biz baby2go master cabin aldık. Bu 2. Arabamiz ilkini geri iade ettik. Çünkü kocaman gösterişli travel olanlardan almıştık. Hiçbir yerlere sığmadı, ağırdı . Bu aldığımız kabın tipi bebek arabasi. Gerçekten Günlerce araştırdım. Litetrax 4 ve yoyko 1st class alternatiflerim arasındaydı ama master cabin de karar verdim. Hafif ve pratik olması açısından bunu seçtim. 850 tl civarı bir fiyatı var. Çok pahalı bir araba değil zaten.
aylinsss Oysul bizde kabin boy aldık ben minyon biriyim travelleri tek başıma katlayıp kaldır indir otomobilimize koyamadım bile kesinlikle anneler kendi denemeli ona göre almalı şuan aldıgımız kabin boy 6kg tek elle katlanıyor açılıyor otomobilde çok yer kaplamıyor zaten magazada çalışanlar travel alanlar kabine veya bastona dönüyor dediler
Oysul aylinsss traveldan herkesin bir ağzı yanıyor galiba. Kabın tipi modellerini çıkartmakla çok iyi yapmışlar. Doğumdan itibaren direkt baston alsak olmaz, bebek rahat edemez. Diğer türlü ağır olanlar da çok zor. bu tip arabalar her ikisinin ortası. Tam tavsiye edilesi ve alınası. 👌👌
Seyma2861 aylinsss bende minyon bir kadınım😁 travelleri taşımaya bir adam daha lazım. En güzeli kabin, cekcekli hem toplu tasımada seyahatta bagajda heryerde kolaylık olacağını düşünüyorum henüz almadım bende ama kabin alacağım . Görünüşüne aldanıp almam travel
aylinsss Dlnugurlu kabin boy alın derim bende travel alırsanız ilerde hantal ağır otomobile sığmıyor diye kabine veya bastona geçiyormuş aileler
aylinsss Seyma2861 kesinlikle öyle eşim her zaman yanımda olmayacak kendi arabamıza travelları asla kaldırıp koyamam benim için pratik olan kabin boylardı herkese de tavsiye ediyorum evet traveller daha şık ama şıklık karın koyurmuyor 🤣🥰
Denizzz88 alenrenas1 bizde ilk denerken başlığı taktık ama çıkartamadık bitürlü 😄 youtube da videolar var öyle izledik çözdük
Seyma2861 aylinsss evet travel gerçekten 2 kişilik. Ama kabinler yalnız başına dışarı çıkan gezenler için ideal 😁