Mumsyyy ben kanın ve demirin düşüklüğünden dolayı yaşanabilecek sıkıntılardan korktuğum icin söylenen yazılan tavsiye edilen her şeye harfiyen uydum. yani benim kadar uyabilen nadirdir çok özverili davrandım. çayı da hamileligimin başından beri içemiyorum zaten. ona rağmen sonuç bu. biraz da bünyeyle alakalı sanırım inşallah size sadece maltofer yeter.