sblaslan kan vermiştim değerim düşük cıktı faramattan başka kan ilacından memnun kalan varmı özel devlet farkketmez miğdeyi kötü etmeyen kokusu cok olmayan
Aysem- sblaslan Kan ilacıyla beraber mide ilacıda veriyorlar genellikle bir daha gittiğinizde aklınızda bulunsun.
hhulyas sblaslan maltofer kullaniyorum. her acidan sıkıntısız bir ilaç. bundan önce problem yaşadıklarım olmuştu.
Meldemmmmm sblaslan sidefer kapsul var canim ama devlet karşılamıyor doktorum en hafifi o demisti o da bende yan etki yaptı nitekim ben kan ilacı hiç kullanamadım damardan yükleme yapiyorlar
Mumsyyy hhulyas bende 31.haftadayim 1 haftadir maltofer kullaniyorum tadi kotu degil ve hicbir yan etki yapmadi cok sukur, doktorum ozellikle migdene falan zarar vermeyecek bir kan ilaci yazicam dedi sagolsun
Zeynepahmett hhulyas ya ben de maltofer kullanıyorum. Düzenli de içiyorum ama geçen hafta kan degerlerim yine düşük çıktı. Diğerleri bana da hiç iyi gelmemişti. Bunda sıkıntı yaşamadım ama acaba yetersiz mi kalıyor. Günde bir tane içiyorum
Meldemmmmm sblaslan ben piyasadaki cogu şeyi denedim kan tahlili yapti hematoloji bölümü kandaki eksiği göre belli aralıklarla yükleme yapiyorlar o da alerji yapabiliyormus cok sukur bende olmadi kadın dogumcum o kadar hastam var bi sen kullanamadin demisti kan ilacini siz alternatifleri deneyin oliger surup da var oda ii dolar ben onda da kotu oldum
hhulyas Mumsyyy evet ilacın tadı kokusu sıkıntısız ama sizin değerlerinizi yükseltti mi merak ettim ?
Mumsyyy Birde bana doktorum sabah ac karnina ic, yarim saat sonra kahvalti yap, kahvaltida cay tuketme portakal suyu icersen daha cabuk etki eder, gun icinde cay icebilirsin dedi.
Mumsyyy hhulyas daha bir haftadir kullaniyorum, bir ay kullan dedi sonra baktiricam degerlerime, kahvaltida portakal suyu ic daha iyi etki eder dedi doktorum, benim degerim 10.7 ydi insallah yukseliyordur
hhulyas Mumsyyy ben uzun zamandır kullanıyorum ama benimki de 10.4 cıktı. iğne verdi sonra doktor. ama bi taraftan da hapı kullanmaya devam ediyorum. acaba etkisiz mi diye sorguladim biraz kan ilaçlarının hemen hemen hepsi aynı içeriğe sahip dedi
Mumsyyy Ek olarak pekmez falan yemek lazim sanirim hep unutuyorum pekmez yemeyi, insallah yukselir ya sizinde bundan sonra, bakalim 3 hafta sonra ogrenir yazarim buraya
hhulyas Zeynepahmett benim ilaç ikiye çıkarılmıştı ona rağmen küçük miktarda düşüş olunca iğne verdi. ama hala ısrarla günde 2 tane kullandirmaya devam ediyor doktor.
Zeynepahmett hhulyas yaaa bak demek yan etkisi yok ama yetersiz bir ilaç ben de iki tane içeyim artık ya. İğne peki bir kereliğine mi verdi
Mumsyyy hhulyas peki siz cay tuketiyor musunuz kahvaltida? Bana doktorum kahvaltida icersen cay faydasi olmaz demisti de acaba o mu yukseltmiyor
hhulyas Zeynepahmett açıkçası bence de doktorun 2 iç demesini bekleme şimdiden iç gitsin. zaten değerlerimiz düşük üst seviyenin de üstüne çıkacak hali yokya. en azından tahlilde değerlerin iyi çıkar belki de sana iğneye gerek kalmaz:) şimdilik 5 iğne verdi birer gün arayla vuruldum. haftaya tahlilim var yine düşükse bir 5 daha vurulucam:(
hhulyas Mumsyyy ben kanın ve demirin düşüklüğünden dolayı yaşanabilecek sıkıntılardan korktuğum icin söylenen yazılan tavsiye edilen her şeye harfiyen uydum. yani benim kadar uyabilen nadirdir çok özverili davrandım. çayı da hamileligimin başından beri içemiyorum zaten. ona rağmen sonuç bu. biraz da bünyeyle alakalı sanırım inşallah size sadece maltofer yeter.