D-d-m020815 Msy5151 benim gebelik olmuyor du bir tüp bebek tedavim oldu onda olumsuz sonuç aldım ilaç tedavilerim oldu bu yıl maddi açıdan tedaviyi durdurma kararı aldım çok şükür rabbime nasip etti sizinde hayırlı olsun rabbim uzun ömürler versin 🙏🏻🥰
Msy5151 D-d-m020815 ozur dilerim kusuruma bakmayın ben erken evlendim ondan dedim 2. Gebelik diye Rabbım saglıkla kucağınıza alırsınız insaalah
D-d-m020815 Msy5151 yok ya ne özürü lütfen bende erken evlendim ama iyiki şimdi oldu daha çocuktum nasıl bir çocuk büyüte bilirdim ben yanlış algı yarattıysam özür dilerim ☺️
Msy5151 D-d-m020815 estağfurullah bende cok zorlandım oğlumu buyuturken sımdı herseye kendimi daha cok hazır hissediyorum