Busraltan git doktora ya düşük riskin yada dış gebelik kimyasal gebelik varsa seni zehirler bebek. O yüzden mutlaka git. Allah korusun yarın kanaman olsa.vicdan azabı cekmezmisin o yüzden ihmal etme.mutlaka git canim benim. Bende senin gibi düşünüyordum ama keseyi görene kadar stresten uyuyamamistim