SeldaSngl Ebru2403 10.30 - 11 gibi kahvaltı ediyorum. Baş ucumda 1,5 lt su olur hep sabah uyanıp uyanmaz ilk işim içmek olur. Kahvaltıdan önce muhakkak o şişe bitmiş olur ☺️ Günün geri kalan zamanı da diğer 1,5 litre 🤗
Fasulyemibeklerken Ebru2403 litre mi 🤣🤣 ah cnm 5 bardak içebilsem göbek atıyorum mide bulantısından su görmek istemiyorum
Ebru2403 Basak0503 nasıl içiyorsunuz o kadar ya 😁ben zaten sabah öğlende uyanıyorum öğlende içmeye başlıyorum geceye kadar en fazla iki hatta bir buçuk içebiliyorum okadarda bile tuvaletten cikamiyorum🤭
Basak0503 Ebru2403 valla kuzum tapır aldım 650 ml. Bir de su programı indirdim. İçtiğimi oraya yazıyorum.her gün kesin 3 litre içiyorum. Suyum biter bitmez eşim de doldurur. Suluk gibi hep elimde taşıyorum. Faydası oluyor. Gebelikten önce iki günde 1 bardak su içen biriydim düşün yani.🌸
Ebru2403 Astadavistabeybi hmm bende 27 olucam en fazla iki içebiliyorum oda nasir ama 1 buçuk kesin içiyorum şu azligim olucak diye korkuyorum biraz😊