Mutlulugumm123 Doktoruma randevum 1 hafta sonra ve mantar enfeksiyonu oldum kaşınıyor yanıyor sirkeli su biraz etki ediyor sonra gene aynı şekilde devam ediyor. Sağlık ocağı ilgilenir mi bu durumla 6 aylik hamileyim??????????
Ahsnkbr Mutlulugumm123 ilgilenir sanırım ama düzenli yapın fayda ediyor bide çamaşırınızı ürüleyin öyle duymuştum
Cnsugur Mutlulugumm123 benimde kaşınıyodu travzol krem sürdüm anında kesti şimdi yeşil akıntım var fitil kullanıyorum
yusufbebekk447 Mutlulugumm123 ne kadar gecikirsen o kadar kötüleşiyor . O bölge şişer yani yaşamış biri olarak diyorum .randevuma on gün var diye bekledim nasıl kötüleşti şimdi rahatladım hemen git yani .
nil_-32 Mutlulugumm123 6 aydır çekiyorum geçmiyor ne yaptıysam fitil verdi doktorum üç hafta sonra tekrarladı okadar dikkat etmeme rağmen dün sirkeli suyabaşladım 🥺🥺
Mutlulugumm123 Ahsnkbr her tuvalete gittigimde normal suyla temizleyip kuruluyorum daha sonra da sirkeli su yapiyorum ama cok yakiyor oda 😔😔😔
Mutlulugumm123 Cnsugur travazolu hamile olmadan once kullanmıştım gayet etkili ama hamilelikte kullaniliyor mu onu bilmiyorum
Meltem374141 Mutlulugumm123 bana verdi ama kullanmadim ya nasil yapicam.diye isime gelmedi bi tuhaf oldum
Meltem374141 Mutlulugumm123 bende 7 aylik ayni durumdayim kasiklarima sidetli agriyo iltihap enfeksiyon varmis antibiyotik verdi 200mg iciyorum ama. Birakicam cok afedersimiz ishal yapti 🙄
Mutlulugumm123 Meltem374141 bide bebege zararı olur diye ben kullanamam zaten antibiyotik falan ama krem kullanabilirim sirkeli su bi süre rahatlatiyo çünkü sonra gene aynı şekilde devam ediyo cok can sıkıcı bi durum ya aglayasim geldi artk sirkeli su yakıyor zatn 😢😢
Happymam Mutlulugumm123 canım bende sabunla yıkıyordum geceleri sıcak suya oturduğumu bile hatırlıyorum çok zor bir durum Allah yardımcın olsun kuru tutmaya çalış çamaşırını sürekli değiştir
Mutlulugumm123 Meltem374141 yarin saglik ocağıyla görüşüp sanirim ilk isim hemen travazolu almak olucak
Meltem374141 Mutlulugumm123 bende kafama gore kullanmiyorimki insan doktor veriyor bi bildigi vardir diyr kullaniyo iste kullanmasanda ayri bi dert yuruyemiyorum bile kasiklarimdan
ilgin22 Mutlulugumm123 sirkeli suyu bırak kesinlikle bırak 🙄 bende denedim onu hatta direk sirke bastım dayanamayıp bütün gece evi turladım acıdan boşu boşuna 1 hafta çektirmişim kendime sabah erkenden sağlık ocağına git böyle böyle içten dıştan enfeksiyonum var de hem fitil hem krem veriyor o fitil zaten 2 güne keser kaşıntıyı falan acısını kremde çok iyi ikisinide kullan hemen geçer
Mutlulugumm123 ilgin22 ilk isim bu olucak zaten inşallah rahatlayabilirim ya zaten midem bi tuhaf bide bu çıktı
Cylncyln_01 Mutlulugumm123 vajinana baktığında bir belirti var mı peki bizimde bilgimiz olsun ben daha önce hiç olmadım ondan soruyorum canım