Reyyhan Sibelcelikkiran ama bize cocugunuzu kimseye vermeyin taşıyıcıdr muhakkak demişler di canim anennleride riske atma cok sukur bir belirti olmadi cocuk da çoğunlukla da olmuyormuş zaten
Sibelcelikkiran Reyyhan yarın alacağım yanima teste gidip geleyim doğru söylüyorsunuz annemler babamlar yaşlı zaten Allah göstermesin