Reyyhan bende 35 haftalık gebeyim 21 aylikta oğlum var canım. Eşim pozitif çıktı.baska evde kalıyordu bize geçmesin diye ama geçmiş sanırım bugün tat ve koku gitti. Oğlumu alt kata anneme verdim ama hep dibimdedir onada geçtimi bilmiyorum her ihtimale karşı aşağıya verdim evde kendim kalıcam yarın test vereceğim. Sorum şu bebekler nasıl geciriyor belirti oluyormu