Skrye bizde 6+2 yüz😍🐣17 sinde keseyi görüştük saha minnaaaakk bende belirti adına bişey yok şimdilik ama sadece felaket bel agrısı. Bende de kahverengi akıntı vardı progesteran iğne kullanıyorum ama çok şükür oda artık geçti. Siz kontrole ne zaman gideceksiniz kalp atışı için ben erken gidip boş dönmek istemiyorum ama çok heyecanlıyım