Anneolmak38 Cupkek birde femera kullanırken doktor kontrolüne gittiniz mi aceba? Ben bi kere daha kullanmıstım doktor kontrolünde değildi kist olusmustu dikkat edin
Cupkek Anneolmak38 kuzum ama çok su gibi, öylemi demek ben daha yoğun bir akıntı diye bilyorum çatlamyı yumurtlamayı.
Almla Kuzum benmde ikinci gün bugün gectı adetim dün yaptm tek çizgi ama dün öyle bir kaşık ve bacak agrım olduk i anlatamam dün akşamda böyle süt beyazı gibi akıntım geldi akışkan gibi
Beety26 Cupkek ben zaten adet olmoyordum duzensiz idim yani. Adet zamanin gelincede azacik kasik agriyordu oda bazennn Femaraylada oylw oldu afeye 1 2 gun kalmos yine kasik agrim oldu axet olacam sandim olmadim