Sıcak suyun içinde oturun bir 15.20 dk faydasını görürsünüz ben oğluma hamileyken 36.5 de yavaş yavaş hareketlere başladım kolaylık olsun diye ilk sıcak suyun altına oturdum bekledim akşamında nişanım geldi sancılarım başladı acilmada vardı ama kordon dolayı sezeryan oldum