tokgozss @Sevnur5656 39+2 olduk 0 belirti var yürüş, pilates, adaçayı, hurma ne varsa deniyoruz. Gel diyorum güzelce konuşuyorum da ama banamısın demiyor 😢😢
Sevnur5656 BarlasMom94 Hayırlısı inşallah canm ya bende perşembe günü gidecem bakalım neler olacak merakla bekliyoruz valla artık
Suna26 Sevnur5656 yürüyüşe çıkamıyorum ama evim dublex merdiven inip çıkıyorum sürekli suquat hurma sıcak duş aklıma gelen ne varsa deniyorum
Meleginprensleri ayseguloks bir gün var aramızda bende 38+6yim perşembe günü gittim hastaneye 2 cm açıklık vardı hala gelmedi beklemedeyiz