Homeless20 ben dün LCWaikiki dan aldım gecelik pijama gibi değil de daha cok eşofman tipli ama dokusu falan cok güzel alt üst ayrı ama kuması aynı oldugu için ben kendim ayrı alıp takım yaptım üstü 70 altı 60 tl ydi 130 liraya geldi ama cok daha güzel modeller vardı LCWaikiki da beden olarak bana uymadıgı için alamadım ama önü düğmeli pijama takımları 109 liraydı mutlaka bakın derim 🌸🥰