istanbul3434 Homeless20 dogumdan sonra en sis gobek 6 aylik bilemedin 7 aylik gibi olur o yuzden su anki bedeninle gobekten kalçadan sorun yaşamazsin. Ama benim goguslerim 3 beden buyudu hamileligin basindan bu yana. Gogus kismi alttan lastikli dar kalip seyler degil de bol gomlek pijama ustu veya elbise tercih etseydim dar gelmicekti. O yuzden bedeni kendine gore ayarla ama gogus kulbuna iyice bak bol mu degil mi diye.
EB1661 Zeynepahmett bunun aynısının bembeyazını aldırdı ablamlar annemler falanda bana ama nerde giyceksem diyip duruyorum bunların yerine düğmeli pijamalar daha kullanışlıymş ama bilemiyorum tabiki
Zeynepahmett EB1661 aslında bu tarzlar güzel kullanışlı ilk dogumumda da bu tarz üçlü takım almıştım. Çok severek giydim. Bunun kumaşı falan kalitesi nasıl bilemem tabii. Ama bembeyaz aldirmalari da ilginç:) ben de bu açık renkli diye az önce siparişi değiştirdim kırmızı aldım:) giyeriz ya güzel güzel:)
svmm Homeless20 bugün aldım daha suwende indirim var ben mağazadan aldım kaliteli kumaşı güzel internetten de bakabilirsin ben önü düğmeli alt üst aldım
Elifyali Homeless20 ben lohusa takimi seklinde almadm sonrasinda da kullancagim tarzda pijama takimi aldm ustune de polar sabahlk düşünyrm…
Nesrincente Homeless20 ya ben tesetturluyum hep diz altı yada üst kısımlar acık gıbı oyle de giyemıyecegım ıcın pijama takımı aldım artık
ipekto88_ Homeless20 Doğum sezeryan olacaksa doktorlar pijamayı çok uygun bulmuyorlar bilginize kızlar
Homeless20 Nesrincente https://ty.gl/xcfqmypq1 baksana kız bunu gördüm tesettürlüler için olabilir bence :)