2miniginannesi yoo baya bilgili biri, yuzlerce yayini, Capa’da bolum baskanligina kadar da giden uzun yillari var. Koskoca profesorle iddialasacak kadar buyuk hamilelik tecrubelerim yok, standart bir hamileyim, kendimi ve vucudumu takip ediyorum sadece. Evet zaten asla hissetmezsin demedi ama hissetmek cok dusuk ihtimal dedi. Ben de simdi hissettigim bebek hareketlerine bakinca onlar cok minimal kaliyor, siz hissetmissiniz ne guzel pat pat gorursunuz de disaridan tekmeyi 15. Haftada gormek ne bileyim bana da pek mantikli gelmiyor, 20-25cm bile olmuyorlar genelde o haftalarda ve sivinin icinden disariya ayak cikmasi falan biraz guc gibi o miniklikte. Yine de tabi herkesin kendi fizyolojisi. İddialasmiyorum ben kimseyle, tip doktoru degilim.