SutlacimiYedimmiBen cok normal zaten ben 18’de acaba hissediyor muyum diye sordum, neredeyse 20’ye kadar doktorum aslinda hissettigimizi sandiklarimizin bebek hareketi olmadigini, olsa duramayacagimizi soylemisti. Cunku bebegin asiri hareketli ve kucuk oldugu donemler, ultrasondan da anlarsiniz o surekli hareketi, onu bizim hissetmemiz cok mumkun degil. Daha erken hisseden de varmis burada okuduguma gore ama bebek hareketi hissedince neredeyse alakasi yok gibi onlarin. Bu arada 22-23 e kadar da sadece cok cok buyuk bir iki hareketini hissetmek mumkunmus. Ki ben 22’de gunde 1-2 kez belli belirsiz biseyler hissetmeye basladim, 27’nin ortalarindayim simdi gumbur gumbur. Kisacasi bunlari bana anlatan bir profesor dr. Kaygilanmayin hic bosuna.