snnur97 yanlış anlamıyorum sen böyle diyince uzuldugum için yazdım doktorum herşeyin normaak olduğunu söyledi geç döllenme olduğunu söyledi keseyide gördüm . Şimdi sana şöyle anlatayim ben 15 Kasım adet günüm benim yumurtlamam Aralık 30 gibi oldu yani yeni ama doktorlar son adete göre hesapladiklari için 5 +2 ama yumurtlamaya göre yani daha az haftası . Yada seninki ikiz canım