Bsraao Bende geçen hafta gittim doktora 5haftalık dedi keseyi gördük çok şükür kan tahlili istedi bu hafta tekrar gitcem bakalım rabbim hiç kimsenin umutlarını sevinçlerini hayallerini yarım bırakmasın sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhh isteyen herkesede en kısa zamanda hayırlısıyla bu duyguları yaşatsın inşallahh🙏