Nurunsl bizim enfeksiyon sorunumuz yoktu sadece bağırsakları gelişmemişti onu da 20 gün içinde toparladı..ben çok ısrar ettim dayanamıyodum artık 48 günün son on günü çok çıkmaza girdim kapıda resmen yalvarıyodum ikna ettim doktoru bakarım ben korkmam dayanamıyorum diye..resmi tüm haklarımı kullanıcam çıkarmak için,, bana kalması için bi dedil sunun dedim öyle olunca iş bıraktı ..sadece kilo için bekletiyorlardı son iki haftadır..çocuğu aç bırakıyorlardı 3 saatte bi 30 ml her öğün veriyolardı neymiş sindirimi zorlarmış hep ağlıyomuş doymuyo diye ..valla eve getirdim saatte bi 45-50 ml ile başladım beslemeye öyle öyle toparladı.. birazda ne kadar küvezde yatarsa o kadar prim alıyolar kardeşim de doktorluk okuyo ondan çevremdeki doktor yakınlarımdan da biliyorum..çok çok minikti ama çok tatlıydı🥰yanımıza kimseyi çağırmadık ilk bebeğim olmasına rağmen zorluk yaşamadım resmen içgüdüsel her derdini anlıyosun babası bile anlıyordu..bana kalsa 1300-1400 gramken vermelilerdi çünkü hiçbir sorunu yoktu sadece minikti.. bak bide diyim yok 6 ay en ufak şeyde hasta oluyolar maskeyle yaklaş , prematüreler çok hassas ,dışarı sen bile çıkma,odadan bebeği çıkarma,babası bile çok yaklaşmasın falan dediler..ben yok artık dedim,doktor arkadaşlarıma kardeşime danıştım,normal bi bebeğe nasıl dikkat edilmeliyse o kadar dikkat ettim ekstra bi muamele yapmadım vücudunun direnç kazanması için bazı olumsuzluklar yaşaması lazım ki çok şükür şimdi doktorumuz beni her gittiğimde takdir ediyo sen mucizemize çok iyi bakmışsın diyo..6 Nisan’da doğdu daha hastalık nedir görmedik,değerlerimizde tertemiz 🤲🏼🧿 velhasıl korkma ona en iyi bakacak olan sensin,Rabbim bi an önce kavuştursun tüm bekleyen anneleri🤲🏼🤲🏼🤲🏼