Evet burda uzun süre kaldım postlara baktım yazdım ama güzel anlatabileceğim bi doğum hikayem yok ne yazık ki .. bebeğim çok şükür şuan küvöz de bakılıyo daha iyi olması için. Ben bu süreçte çok yıprandım yıpranıyorumda :( onu çok özlüyorum merak ediyorum sürekli dua ediyorum. Benm gibi erken doğum yapmış olup deneyimini paylaşan annelerle konuşmak istedim :(