mucizemibeklerken17 blueberyy00 o kadar dua ediyorum kii bu sürecin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum 😞 inşallah olur inşallah 🤍
gamzenurbozdere mucizemibeklerken17 saglıkla kucagın al canım ayyy darısı bize dedim gorunce allahım bagışlasın
mucizemibeklerken17 gamzenurbozdere âmiiinn inşallah, gerçekten o süreçte psikolojik olarak neler yaşanıyor biliyorum çok dua edicem isteyen herkese nasip olsun 🤲🏻
bngs_irem mucizemibeklerken17 yok canım son adet tarihim 20 kasımdı. Şuna 4+2 yiz çarşamba günü randevum var 😊😊 3 Aralık yumurtlama
Cngul mucizemibeklerken17 benim ilk hamileligimde aynı bu şekilde çıkmıştı kalp atisini duyarsın kısa zamanda çok koyu inşallah kucağına alırsın
mucizemibeklerken17 Cngul normalde bugün âdet günümdü 🙈 sanırım 4 haftalık, insallah ya cok cok teşekkür ederim 😍😍😍
yagmurluhava mucizemibeklerken17 tebrik ederim kesinlikle var bende 3 aralıkta transfer olmuştum ikinci deneme çok şükür pozitif o çift çizgiyi görmek çok değişik bir his☺️