mucizemibeklerken17 İnanamıyorum 🥰🥰🥰🥰 https://imgyukle.com/i/akvbov kızlar yaa 🙈🙈 ay İnanamıyorum elim ayağım titriyor. 1 senedir istiyorduk. Allahim cok mutluyum yaa Rabbim isteyen herkese nasip etsin ama kan testi vermeden emin olamıcam. Akşam acilde kan vericem😍
Sermec27 mucizemibeklerken17 hayırlı ugurlu olsun rabbim kucagınıza da almayı nasip etsin inşallah 🤲 🥰
Tevhide18 mucizemibeklerken17 benimde boýle cikmisti ertesi gun doktora gittigimde kalp atisini duymustum cok sukur darisi sana canim.hayirli olsun Allah tamamina erdirsin insallahh 😊😊
Bittercikolata Emin olamicak ne var annesi maşallah nasıl net belli etmiş kendini 🥰 şaka bı yana kan testi verin tabiki. Hayırlı uğurlu olsun kucağıniza almak nasip olsun❤️
mucizemibeklerken17 Bittercikolata ay gerçekten şoktayım o kadar umutsuzdum kiii🙈🙈🙈 akşam kan vericem cok cok teşekkür ederim Allah razı olsun 😍
mucizemibeklerken17 zohreeeee canim bugün âdet gunum ama 3 Aralıkta yumurtlama görmüştük, femara kullandim bu ay🥰
mucizemibeklerken17 Tevhide18 maşallah ya şu an 4 haftalık görünüyor elim ayağım buz gibi heyecandan 🙈🙈🙈
blueberyy00 mucizemibeklerken17 yaa çok güzel çıkmış çok hayırlı olsun darısı da ben gibi bekleyenlere inşallah 1 ocakta test yaptıracam bende yeni yıl bize Uğur getirir inşallah bende klomen kullandım beklemedeyim
mucizemibeklerken17 blueberyy00 o kadar dua ediyorum kii bu sürecin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum 😞 inşallah olur inşallah 🤍
bngs_irem mucizemibeklerken17 yok canım son adet tarihim 20 kasımdı. Şuna 4+2 yiz çarşamba günü randevum var 😊😊 3 Aralık yumurtlama